Sebelum ini, Mira Filzah berkongsi foto dirinya melakukan sukan ekstrem ketika bercuti di Sydney namun lain pula jadinya apabila dia berkongsi rakaman video di laman Instagram.

Untungnya mat salleh tu dapat peluk..


Tu je depa nampak..

Mira disangkakan dipegang oleh lelaki apabila ingin melakukan ‘skydiving’ namun dinafikan dakwaan terbabit malah dibidas semula oleh peminat.

Mana taknya, sebenarnya individu bersama Mira adalah seorang perempuan dan bukanlah seperti disangkakan oleh segelintir netizen.

Perempuan bro. perempuan

Bro belakang tu minah saleh

“OMG Cantiknya..”- Raih Lebih 300 Ribu Likes, Mira Filzah Kongsi ‘Sesuatu’ Tapi..

Siapa yang tidak kenal pelakon dan pengacara cantik iaitu Mira Filzah yang sentiasa menjadi perhatian ramai netizen yang mengagumi perwatakan sopan dirinya apatah lagi menjadi diantara selebriti berhijab disukai ramai.

Terbaru menerusi Instagram, Mira berkongsi sesuatu yang menarik buat pengikutnya di Instagram sehingga meraih lebih 300 ribu likes dalam masa sekejap sahaja.

Menurutnya, untuk memuat naik foto ketika Mira berada tanah suci ini tanpa kapsyen kerana dia mencari ayat yang betul menerusi mana-mana Surah untuk berkongsi kepada peminat.

I found! Short and simple. But very meaningful..

Surah yang dikongsi oleh pelakon terkenal ini adalah “Good women are for good men, and good men for good women,”. Bagaimanapun di ruangan komen, ramai yang suka melihat penampilan Mira ketika menunaikan umrah.

Sangat cantik..

Foto Mira Filzah Buat Netizen Sebak. Rupa-Rupanya, Ini…

Sedang menunaikan umrah ketika ini, Mira Filzah memuat naik sekeping foto yang merakamkan bapanya, Badioezaman sedang membantu pelakon itu mendaki Jabal Rahmah.

Foto dengan kapyen, ‘just a candid photo of a father helping his daughter to climp up Jabal Rahmah.

‘Nothing much for you, but a thousand meaning for me. Abah‘ yang ditulis Mira nyata menjentik hati.

Foto ini cukup menyentuh hati netizen melihat akrabnya hubungan mereka anak beranak.

Malah, ada juga yang bergurau membayangkan mereka adalah lelaki yang memegang tangan Mira menaiki Jabal Rahmah.

Sumber: Mira Filzah, himpunanceritalawak

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *